.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سازمان‌های بیمه‌گر تجمیع شوند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه سازمان‌های بیمه‌گر به قانون تمکین کنند، باید بیمه‌ها زیر نظر سازمانی تحت عنوان صندوق بیمه تجمیع شوند و چند دستگی در امور بیمه در کشور وجود نداشته باشد.

به گزارش شمال نیوز"علی‌اکبر کائیدی" در گفت‌وگو با خانه ملت تصریح کرد: یکی از مسائل اساسی در کشور مشکلات بی شماری است که بیمه‌شدگان با سازمان‌های بیمه‌گر در کشور دارند.

نماینده مردم ملاوی و پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی به سخنان مقام معظم رهبری در این باره اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند باید تنها درد یک بیمار، درد جسمی باشد و نباید این فرد بیمار دغدغه بی‌پولی داشته باشد.

وی همچنین افزود: نباد یک بیمار در کشورمان برای درمان بیماری دغدغه پولی و مالی داشته باشد، برهمه واجب است برای رفع هرگونه بی‌عدالتی فکر اساسی کرد .

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دولت و مجلس باید راه‌کاری برای این مشکل پیدا کنند تا این مشکل برای همیشه ریشه کن شود، در این صورت سازمان‌های بیمه‌گر نیز تابع قانون می‌شوند.

وی درباره اجرایی شدن طرح پزشک خانواده، اظهار کرد: اگر طرح پزشک خانواده درست و دقیق انجام شود تا حدی می‌تواند این مشکل را حل کرد.

وی گفت: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان برای حل این مشکل پیشنهاد تجمیع بیمه‌های درمانی را تحت عنوان صندوق بیمه مطرح کرده‌اند، اگر چنین مساله‌ای محقق شود به عدالت اجتماعی نزدیک‌تر خواهیم شد.

در برنامه پزشک خانواده؛ هر خانواده یک پزشک مشخص دارد که در صورت نیاز بیمار به درمان تخصصی به پزشکان متخصص ارجاع داده می شود. پیش‌تر ۲۲میلیون و ۸۰۰هزار نفر از روستاییان کشور تحت پوشش طرح پزشک خانواده قرار گرفته بودند.

در اجرای این برنامه؛ پرونده الکترونیک سلامت نیز در کنار طرح پزشک خانواده برای مردم تشکیل می شود.

برنامه پزشک خانواده به طور آزمایشی در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان وچهارمحال بختیاری اجرا شد و براساس برنامه پنجم توسعه به اجرا در می آید و قرار است این طرح تا سال ۹۴در تمامی شهرهای کشور گسترش یابد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.